Ada yang pelik di situ
Seusai solat Maghrib penulis bergegas ke sebuah restoran yang agak tersohor di Malaysia. Berkebetulan bonda dan isteri telahpun membuat pesanan. Beberapa minit kemudian, pesanan pun tiba. "Nape air nih rasa cam kopi..?" Pelayan di panggil. Kemudian dia datang sambil menunjukkan di menu.. "Tadi order yang ni kan..white choclate..?" Selepas isteri meminum sedikirt ternyata ianya berperisa nescafe.. "Kalau nak tipu pun agak-agak le.." rungutnya. Setelah dipanggil pelayan kedua maka terbukti air yang disajikan sememangnya tersalah ataupun senghaja berlaku kesalahan. Maka ianya diganti. Kemudian muncul masalah lain. Menu yang dipesan tidak kunjung tiba. Kemudian bila ditanya rupanya belum dibuat lagi? Sebuah restoran dan tersohor. Tetapi gagal mempamerkan perilaku layanan yang terbaik untuk pelanggan. Pengurus juga buat-buat tidak tahu. Harga boleh tahan melantun....